barnen

Snart kommer min älskade ungar hem!
Saknar dom!
Hade en rätt meningslös kväll igår. Mannen spelade tv.spel. Så jag låg inne i ungarnas rum och tittade på tv. Åt fruktsallad med grädde. Så klart! Så gott!
Sen kollade vi på film. En svensk skräckis. Psalm 21. Keff! Men bra ändå. Fast ändå dålig. Men bra effekter.

Vaknade vid haöv 9 i morse. DÅ var mannen redan upp och på väg ut med hundarna.
Sen fick jag kaffe på sängen. Nästan lite lyxigt. Iaf för mig som alltid går upp först på mornarna och gör allt.
SÅ de va skönt!
Vi har tittat på den här Komisarie Späck filmen. De va rolig. ha! Fast ändå dålig.

Nu ska jag klä på mig. Snart kommer älsklingarna hem. Sen ska vi till gränby c. Kattsand. De måste vara världens tråkigaste grej att köpa?

hej då hej då



Kommentarer
Postat av: Isabel

Vi hyrde den i torsdags,hoppade till hela tiden men tycker den avr sjukt dålig! ;-)

2011-03-06 @ 15:31:54
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0