Skallebank!

Hej på er!

Själv vaknade man i morse bredvid världens mysigaste tjej. Hon måste ha krypit ner till oss i natt nång gång.
Så jag vart så gjad när jag vaknade. Hon är värdens mysigaste att sova me!

Dagen har spenderats i sängen, tittandes på sons of anarchy. Sjukt bra serie. Vi är serie torskar.

De har inte hänt specillt mycket som senaste dagarna. Jag har gjort min grej bara. Sånt som jag alltid gör.
Klagar inte!

utmaningen 30 dagar då??
De får bli så här nu...



 Dag 8 – Ett ögonblick.
När min förstfödde föddes. Kevin Dennis Näslund.
kl 10.09 den 5 juni 2003. De var dagen hela mitt liv förändrades. De var dagen jag lärde mig vad kärlek var.
Första gången jag såg honom är ett ägonblick jag ALDRIG kommer glömma. Tänker på de ofta!


 Dag 9 – Min tro.
Tror på mig själv. Punkt!


 Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
Trosor-frank dandy
Jeans-Wrangler
Linne-Gina tricot
fårskinnstofflor.


 Dag 11 – Mina syskon.
Daniel & Patrik. Storebröder. En "normal" en utvecklingsstörd.

 Dag 12 – I min handväska.
Servetter. Plånbok. Korthållare. Alla möjliga kort. Pengar. Läppglans. Maskara. Lypsyl. Nycklar och massvis av kvitton.


 Dag 13 – Den här veckan.
Ingen större skillnad i denna vecka. Samma rutiner. Förutom att barnen ska bort i helgen. Och på söndag ska vi fira Pattan som fyller 40. Coolt!



Nu hörrni måste jag gå ut med hundarna. Dom är kissnödiga och jag har ont i skallen. Och de luktar lite illa här inne nu för Älsk håller på att göra rent till kackerlackorna.

Hej på ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0