Sjukt bra låt!

Sitter och lyssnar på musik. Har en låt som går på repit om och om igen.. De är så typiskt mig.. Lyssnar sönder låtarna.. Men kan lixom inte låta blir.
De värsta är att de är värsta depp låten denna gång.. 
Hey, hey, my, my med Battleme.  SJUUUKT bra! Kommer från Sista avsnittet av Sons of Anarchy.
 Och sen Petters -Stockholm i mitt hjärta.

Celine är hos dagmamman idag. Jag har lite ärenden som måste göras. Men pallar egentligen inte. Jag är inte frisk än tyvärr. Blir aldrig frisk. Är född sjuk. Sjuk i huvudet.

Nej nu ska jag pimpa upp mig lite. För man känner sig faktiskt lite piggare om man sminkar sig och klär sig lite sexigt ;)

ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0