så jävla typiskt!

har gått och tänkt på hur jävla bra de är att barnen mår någelunda bra nu när jag och mannen är krassliga..
Jo rå för fan, igår kväll påpekade Pierre att Celine va lite blek... Tänkte inte mer på de..
Fören i morse, halv 3 när hon väckte mig. Jag gick in och la mig hos henne... Kröp ner i sängen brevid ett element.. Ungen va stekhet.. Och mådde inte alls bra =( Stackars mammas plutta! Ursh jag hatar när ungarna är dåliga!
Lilleman e bara lite snorig så han fick gå till skolan,
Celine ligger i sängen som den lilla divan hon är. Hon ropar typ var 3:e minut.. Maaaammaaaa... Tööörstig!!...
he he he!

De här kommer bli en prutt lång dag! Men skitsamma! De är bara skratta och vara glad!

Nej nu ska jag gå och skita och sen lägga mig med min sjukling!

Hej påer !



Min lilla sjukling någongång  förra året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0