men vilken jävla skitblogg va

Måste sparka igång den här jäkla bloggen. Stackars läsare.. om de nu finns några kvar!?!
Men kan faktiskt försvara mig med att jag försökta skicka iväg ett inlägg från mobilen igår kväll. Men skitluren vägra. Och de va ett sånt här sjukt viktigt meddelande oxå. Om hur sjuk jag var. Och så var de ett kort på mig när jag låg i sänge helt ynklig. De va sååå synd om mig, och ingen av er visst om de. Förjävligt med andra ord!

Barnen ska bort i helgen.

Jag har världens sämsta sammvete oxå. Är en värdelös mamma. Stackars barn. Speciellt sen stora av dom, han som har haft lov hela veckan. På loven ska man hitta på roliga saker. Nej då sörrni men mamman i huset har legat som en strandad val i sängen. Och sonen har varit så himmla snäll och lekt själv.
Men kan ni förstå att jag har dåligt sammvete? =(
Celine sov en extra dag hos mormor. Jag hämtade henne i går. Hon hade så svårt att förstå att hennes lilla mamma var sjuk :( Hon ville ju leka och grejjer.. Göra saker.. Baka och grejja.
Men jag orkade verkligen inte.. Försökte få henne att ligga i sängen med mig och kolla på tv. Men hon kunde inte ligga still. Hon babblade och farde runt som en liten raket.
Kände mig såå taskig!
Mannen var hos en vän och hjälpe till med en sak och sen storhandlade han.
Men tillslut kom han hem.
Han la Celine och tog hand om mig lite.
BArnen somnade tillslut..
KOllade på BB. Sen skulle jag försöka sova. Men skallen bankade och jag var tvungen att förbereda mig mentalt på STARK smärta innan jag svalde.
Så tog en sömntablett och sen sov jag gott!!

Vaknade av att mannen rasslade i köket. Han styrde frulle till barnen och gick ut me hundarna. Fixa kläder till Celine och allt sånt.
Serverade mig kaffe och en ipren på sängen. Bästa frullen. Men såå svårt att få i sig kaffet.

Snart ska vi upp till gränby och hämta ut medicin till kev. Tror att F & M ska me. Men de blir inge bebis mys för mig BUUHUU =( Men jag vill inte smitta lill-hjärtat!
Sen ska jag bara packa lite kläder åt barnen och sen blir de med största sannolikhet sängen igen.
Lägenheten är inte städad på hela veckan. Jag vantrivs. Memn de ör tydligen bara jag som ser de. Mannen tycker inte att de är stökigt alls... Konstigt de dära..

Oj, va långt de blev. Grymt bra gjort av dig som orkade läsa så här långt om min jävla missär.
Nu måste jag ta ett viktigt beslut... Väldigt viktigt.. Ska jag orka hoppa ur mjukisbyxorna och dra på mig ett par jeans?? Oj nu måste jag tänka till ordentligt här... Ska jag orka....??

Hej då påer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0