Mammas lilla snorunge fyller 4 bast idag <3

Idag så var de 4 år sen som jag fick träffa henne för första gången.
Shit asså, 4 år. Vet ni hur jävla sjukt de är. Känns som jag haft henne i hela mitt liv, men sammtidigt så minns jag allt som om hon föddes igår!
Hon gör mig så jäkla stolt den där ungen asså!

Sjöng för henne i morse och gac henne frulle och paket på sängen. Hon sken upp som den lilla solen hon är!
ÄLSKADE LILLA SKITUNGE!

Sen hände en lite mindre rolig incident i morse.. Så JÄVLA pinsamt... Vet inte om jag kan berätta för er.. Föde va inge kul... Ska tänka på de lite.. Går och tar en snus så länge... Åhh..

5 min senare...
Säger de så snabbt som möjligt...
Jag är en keff morsa för jag glömde sätta tillbaka stegen på Kevins loftsäng i morse (måste ta ner den på kvällen för annars ser inte Celine tv´n)
Hörde en duns i morse. Och ett vrål. Kevin hade ramlat ner..  Han trodde ju så klart att de stod en stege där...Åh GUD JAG DOG!
Kuta in dit som en dåre.. Han höll sig för armen.. men tillslut kunde han röra på den.. PHUU....!!
Fan jag dog asså.. Den här händelsen kommer jag ALDRIG prata om igen..
Fy fan stackars unge! Hade ALDRIG förlåtit mig själv om han gjort sig illa ordentligt =(
FÖRLÅT KEVIN! De kommer ALDRIG hända igen!

Nåväl.. Nu glömmer vi de innan jag får en djup depression!

Celines dag idag. Jag ska baka tårta. Gjorde tårtbotten igår, så nu är de bara de roliga kvar =)

Hon vart glad för sina presenter. Hon är inte speciellt svår impad :P


Fan ja försöker lägga över korten från kameran.. men de vill sig inte.. Blir tokg snart!

Kortet kommer väl i ett annat inlägg då..

ha en fin fredag! De ska jag ha! Idag är de CELINEs DAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0