lider lite grann

hej!
Jag äter godis och dricker cola. De ser så fint ut där de står på bordet. Ett stort ikea glas med ett sugrör i, fyllt med cola. Och lite skrynklig lösgodispåse från willys. Halvfull.
Jag äter och dricker inte med njutning. Jag lider lite grann. Gör de gör ont i min hals när jag sväljer.
Jag vill sova. Men jag kan liksom inte. Barnen är inte hemma, så borde jag inte passa på att sitta uppe och njuta av lugnet då?
Kan inte bestämma mig. Är sjukt uttråkad. Har spederat HELA dennas vecka i sängen.
Jag vill bli frisk nu. Oftast tröttnar jag på att vara sjuk och så spelar jag frisk. Men så blir jag sjuk igen, för jag tar ut mig för tidigt. Typiskt mig.

Nej de får bli så här, BB. Sen sängen och försöka sova. Kommer med största sannolikhet ha problem med att somna ikväll igen. Sömntablett. Måste ringa min läkare pch få nya utskrivna. Men dom vill inte skriva ut om man inte går dit och träffar en läkare. Inte ens om man är dödssjuk som jag. Dålig stil!

Ännu ett onödigt inlägg avslutat.
God kväll påer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0