i brist på annat skoj :P

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Sjuk "tyck synd om mig" ;)
Favoritgodis: Marianne
Är det nåt du absolut inte äter: Pölsa, Lever och brunabönor
Kläder just nu: Rosa mjukisar, blå adidadstöja och fårskinnstofflorna <3
Musik just nu: ingen
Vad sa du senast: Godmorgon Älskling, akta Cash har snorren ute!
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 3011
Sommarplaner: Sola, bada och njuta!
Fisk eller badkruka: badkruka
Saft eller alkohol: Både och
Hur många kuddar sover du med: 1
Favoritväder: Sommarväder-VARMT. Vinern- Kallt och vackert!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Kevin, Celine, Pierre och MAMMA :)
Spelar du nåt instrument: nej, men jag önskar att jag kunde!
Morgon- eller nattmänniska: Både och.. Sena kvällar och tidiga mornar.. Ofrivilligt!
Sparare eller slösare: SLÖSARE! Tyvärr... Nu har jag tur som har en man som hållr i pengarna...
Bästa film: Bästa serie?! Sons of Anarchy
Tror på liv på andra planeter: Nope!
Kommer du ihåg din första kärlek: Så klart! Glömmer man aldrig!
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej, nej nej!!
Har du några homosexuella vänner: Jorå!
Tror du på mirakel: Mirakel sker varje dag!
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Eh, givetvis!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: NEJ! Jag är sjukt otolerant!
Ser du på kärleken som ett misstag: Har hänt att jag gjort de ja...
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Blir aldrig stor. Har 2 nu och de räcker fint de! 
Bio eller promenad:
En promenad till bion?
Är du kittlig: De beror på vem som kittlar
Snarkar du? Aldrig ;)
Stjärntecken? Libra =)
Rädd för insekter? Knappast! Har 2000 kackerlackor och ca 70 fågelspindlar hemma!
Äckligaste insekten: hmm.. Bärfisar och harkrankar!
Största svaghet: Har svårt att säga NEJ
Det här är jag bra på: Vara flickvän och mamma. 
Bästa bok? Oj, de finns massor. Älskar böcker! 
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Flyga och kunna vara osynlig
Vad vill du jobba som? Inget?!?
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? pizza
Skriver du dagbok? Nej, men jag bloggar, fast de är ingen dagbok. Men jag har gjort de.. Tar fram den oblan och läser och skrattar och gråter =) 
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Har ett par piercingar. Och har en framtida tatuering som ska göras
 Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Håller städat så gott de går. HATAR oreda!
Gungar du på stolen? De händer, ja
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Japp! En härlig utmaning!
Vilken hand håller du gaffeln i ? De är olika
Är du rädd för blod? Nej, men de är mindre trevligt i stora mängder
Saltar du på maten? Ibland
Gillar du att sjunga? O ja! Jag älskar att sjunga! fast hellre än bättre ;)
Anser du att du är stark? Sjukt stark!
Brukar du sola? Älskar solarium! Och på senare år även i solen!
Vad gör du om du får hicka? Blir förbannad! Hatar hicka!
Röker du? nej, har slutat
Snusar du? Japp, i små mängder!
Använder du knark? De beror på vad som räknas som knark?!?
Kaffe, te eller inget? kaffe
Har du en besatthet? Massvis! tex diskbängen och diskhon måste vara rena och torra, jämt! SKulle helst vilja dammsuga 20 ggr/dag. Och så är jag besatt i mina ungar! Och massa mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0