fortsätter på 30 dagar =)

Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
Jag HAR på mig svart strumpr med döskallar på ;) Ljusblåa nudie jeans, ett rosa linne och en  Vit PEAK Luvtröja


Dag 15 – Mina drömmar.
Är man muppig om man inte har några drömmar? Jag lever min dröm! Jag älskar mitt liv och vill inte ända på något! Visst, ett par miljarder på ungarnas sparkonton vore inte helt fel ;)


Dag 16 – Min första kyss.
Ha ha du de minns jag faktiskt inte!


Dag 17 – Mitt favoritminne.
Har många, många fina minnen. Får nya fina minnen varje dag. Tack vare mina älskade ungar!

Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
Måste ha varit någongång när jag var liten. För nu för tiden gillar jag inte att fylla år!

Dag 19 – Detta ångrar jag.
Living life whitout regrets? YES! Finns inget jag ångrar! Kanske finns nåt jag gjort som varit mindre bra, men absolut inget som jag ångrar!

Dag 20 – Den här månaden.
Feberuari. En kort månad. Ska göra en rolig sak. En jäkligt härlig sak är de! Något som jag delar med min familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0