akademiska sjukhuset

Vart till läkaren i morse. hade tid kl 8. Hatar morgon tider. 10 funkar. Men inte 8.
Men strumt i de, nu kom jag ju iväg iaf.

Hon konstaterade att jag säkerligen kommer behöva operera båda händer. Karpaltunneln.
Kefft!
Men inte mycket att göra åt de. Undrar bara hur jag ska klara mig med 1 hand? De är ett mysterium.

Sitter och funderar på om jag ska bara semlor? Är så sugen på de och hembakade är ju såå mycket godare än köpta!

Nej hörrni nu måste jag göra nåt vetttigt innan jag blir hela bananas!
hej

Kommentarer
Postat av: jillan

Passa på mens du kan använda händerna, sen går du med ett stort paket i 14 dagar, som du vet, du har ju sett mej, kram

2011-02-03 @ 11:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0