Åh Snö!

God morgon!
Vart lite lycklig i morse när jag tittade ut och världen var VIT. Jag Älskar snön. Tycker de är så fint!

Men var ännu mera sjuk när jag vaknade i morse. Kunde inte andas med näsan överhuvudtaget.
Så nu förstår jag varför jag sovit så dåligt i natt.
Idag ska mamma läggas in på ackis. OP i morgon. Får se om jag blir bättre så ska jag ta med mig ungarna och åka upp å hälsa på henne!

Hade bara lilleman att bry mig om i morse för skruttan sov hos mormor. Så skönt för idag är verkligen ingen bra dag.
Har sånt jobbigt dilemma oxå.. Vill egentligen bara gå och lägga mig. Men om jag sover nu så kommer jag säkert ja svårt att som,na ikväll. Och ligga vaken på nätterna OCH vara sjuk är ingen dunder hit!
Så hur fan ska jag göra? Ska jag städa och hålla mig sysselsatt och typ pinas ihjäl.. Eller ska jag slappna av och bara vila?
åh jag vet inte. De e einte min dag idag. Hatar när de inte e min dag. Vill att alla dagar ska vara mina.
I-lans problem!

Nej roligare än så här kommer de inte bli..
Börjar med att bädda Kevins säng iaf.. Så får vi se hur långt mn envishet räcker.

Hoppas ni andra idioter får en fin dag i snön iaf =)
Puss :P

Och mamma: Lycka till idag! Vi tänker på dig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0