Meeeen

va fan är de här för skit dag?
Hel jävla meningslös är den. Men är alldeles för rastlös för att bara ligga och glo på tv.

har inte gjort nåt meningsfullt alls idag. Förutom en sväng till arken & Willys för att köpa syrsor, kattmat,bajspåsar, sköljmedel, REDBULL, och självklart choklad. Med salmiak-lakrits-fyllning. Min nya favvo!

Sen har jag vart ute ett par kortisar med Bibbi oxå. Hon har ont i tass, den lilla nuttan :(

Har läst läxor med Kevin. Men herregud vilket tålamod jag måste ha. Och jag har ju lixom NADA tålamod.
Måste öva på de tror ja... För han har så jäkla svårt att koncentera sig lilla gubben =(
jäkla typiskt att han ärvde sin fars koncentrations förmåga, och inte mig. (INTE ett skämt)
(fan ta dig) Eller kanske fan ta mig som skaffa barn med honom?? ;)

Nej, de blir nog ryggläge och tv en stund iaf. Ska snart hämta Celine, så då är de slut på lugnet.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0