spindlar

Morron!

I morse var vi trötta... Alla utom Celine som gick å la sig kl 18 igår... Hon är rolig hon ha ha!

Iallafall... Vi (läs Pierre) har beställt/köpt lite nya spindlar..
Jag vet att de låter onormalt, men de vart tillslut ett x-antal spidlar, från 3 olika ställen.. Bla. Tyskland...
Vi hade försökt lägga upp de så att dom skulle komma Tis, ons, tor.. MEEEN... Igår kom ALLA, sammtidigt...
Så ett dryga 30-tal spindlar packade upp igår...
Kanske inte låter så farligt, men de ska ju även göra ordning dryga 30 stycken hem till dom oxå..
De vill säga en lämblig burk (krydd tex, beroende på strl). Som ska ha torv i botten, nåt litet löv och nån typ av pinne, så den kan bygga ett bo.
Ja, asså, vi gjorde drygt 30 stycken sånna igår...
Och de är ju lite lurigt att packa upp dom.. Dom vill gärna smita.. he he!
Meen, vid 12 tiden var vi typ klara... Och då var vi trötta i skallen kan jag lova...

Så  nu borde jag egentligen dammsuga.. för de behövs..!!

Vid 10 kommr mamma hit oxå. Vi ska till VITS... För ännu ett meningslöst möte????

Nej men jag måste sätta fart nu... De blir stress hela jävla dagen...
I helgen ska jag inte göra ett SKIT! ungarna ska bort.. Första helgen på hur länge som helst dom är borta nu.
Så de ska bli såå skönt! Både för dom och mig...!

ha en skön fredag nu hörrni!

Frid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0