Sönd.

Japp, jag vet! Jag missköter bloggen!
Den har blivit sååå tråkig. Alltså är jag tråkig. Har aldrg nåt kul att berätta om längre.
Och de är sååå trist!
ja ja!

Kan iaf berätta att jag ska börja träna :) Japp, ni hörde rätt. De trodde jag aldrig om mig själv.
Jag är ingen träningsmänniska...
Den ända träningen jag har hållt på med är hästarna. Och de är ju världens BÄSTA träning!
Men eftersom jag inte har nån möjlighet att ha en häst nu, så får jag väl börja träna på gym ist...
jag kommer inte träna för att bli så jävla fit eller nåt sånt, utan för att jag ska må bättre, få bättre kondis och kunna äta vad jag vill utan att fläska till mig.
De blir rätt hård träning. 5 pass i veckan.
Betalar man för ett träningskort så ska man fan se till att använda de oxå! Punkt slut!

Så tack Jenni för idén. Snart jävla kör vi stenhårt gumman :) Jävlar om du bangar ;)

Jag ska ta mig en funderare på att sluta röka oxå. Träningen kommer ju bli betydligt lättare om jag slutar röka.

Nej, de är så sjukt tråkigt hemma, jacken har åkte hem och vi har inget att göra.
Så vi drar upp till gränby för lite shopping. Bästa söndags nöjet!

Simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0