Regn

Älskar när de regnar. Tycker de e sååå jäkla mysigt!

och eftersom de regnar så har jag min kärlek hemma idag. Alltid trevligt!
Men jag ska inte vara hemma med honom hela dagen.. Ska gå upp till mamma snart. Bibbi behöver leka av sig!
Hon ÄLSKAR att vara hos mamma! Sjukt bra!!

Jaaa, igår vart jag iallafall uppringd av VITS. Om jag/Kevin ska kunna få kontakt med BUP så måste de gå genom VITS. De är en jäkla procedur.. De är konstiga lagar och riktlinjer dom har... Hon från VITS ska skicka hem en massa papper som ska fyllas i. Dom ska med när jag ska dit.
Och de konstigaste av allt är, eller de kanske inte är så konstigt, men ändå.
Meeen, eftersom jag och barnens pappa har gemensam vårdnad så MÅSTE HAN godkänna att jag och kevin går till VITS och BUP... Men han har ju lixom ALDRIG barnen.. så de är konstigt tycker jag... Han vet inte ett skit om Kevins problem. han visar inge intresse heller, så varför ska han få vara med och "bestämma"??
Skulle han vilja dumma sig så skulle han inte godkänna de, så då hade vi inte fått någon hjälp.
Och de är skrämmande.. För som dom flesta vet så har jag och deras far ingen god relation.. Så är livrädd att han ska pajja allting..

har egentligen massa jag skulle vilja skriva om, me hinner inte de nu. Måste vika in massa tvätt för om typ 30 min ska jag gå upp till mamma.

Men återkommer sen.. Känner att jag måste skriva av mig!

Tjoho!

Kommentarer
Postat av: paula

vi fick även komma till vits...fick fylla i en höög m papper..minns när jag ska träffa de så säger kärringen lena att denna tös ska ha hjälp NU ,det är starkt och tydligt asperger..det var som en dröm i mina öron,min dotter skulle få hjälp..yeah right!

hon kom på hembesök,träffade lisa FEM fucking jävla minuter och tog tillbaka sin åsikt.NOPE ingen asperger..MÖJLIGEN ad/hd..subba...så jag har inte mycket över för vare sig vits teamet eller bup,skitställen..hade hon stått kvar i sin åsikt så hade min dotter kunnat gå 6års och ettan och inte missat hela de terminera,vi hade sluppit matstörningarna,sömsvårigheterna,ångestattackerna osv osv..som tur är så vi båda två pålästa inom ämnet så VI har på egen hand styrkt upp våran unge...DÄREMOT är du kille så får du all hjälp,stöd,assistenter u name it,och en diagnos,de behöver inte ens träffa ungen ,utan de sätter ad/hd med en ggn..hmm så min unge har mao fel kön för att få hjälp..love this fucking system...lycka till

2010-10-10 @ 13:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0