mm

Jag vet, återigen är jag värdelös.. Men har så mycket att göra och tänka på, så bloggen får lov att komma i sista hand nu!

Håller på att svara på frågor om Kevin, dom kommer ligga som grund för hela utredningen, så de är kämpiga frågor. Sitter oftast med gråten i halsen :(
Ungeför 400 frågor... As jobbigt, men jag måste! För kevins ´skull!

Och idag har jag fått äran att hänga med Max medas mamma frida var hos tandläkaren!
Dom kom hit på förmiddan, så åt vi lunch, snacka massa gojja och hade de allmänt mysigt!
Jag och Max hade de supermys när vi var själva. Han somnade så skönt i min famn efter ett tag!
Jäkla mysunge! Han är helt underbar!!!!!!
Kommer kort i morrn!

Nu ska jag google´a på lite spindlar som kommer hem om nån vecka. Spännande!

Snart blir de Grey´s och kungarna :)

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0