Mitt i veckan!

Hallå ja!

Dålig natt. Har drömt så mycket mardrömmar... De hade jag räknat med oxå, för jag fick höra en så sjuk och hemsk sak igår....!!!
Men eftersom min blogg har blivit censurerad så kan jag inte berätta, hade nog inte berättat iaf, för de är privat, och de har inte med mig att göra direkt så...
Men de var iaf jätte hemskt.. en av de värsta sakerna jag hört i hela mit liv.. Och jag har hört mkt skit...!!
Jag har en bild som etsats sig fast på näthinnan.
men asså, missförstå inte.. Egentligen så är de inte JAG som borde må så här dåligt över detta..
Men jag har så jävla stort hjärta och alldeles för mycket empati att jag kan inte låta li att må dåligt..
Urs, stackars stackars säger jag bara!
Nä men nog om de! Ni kan aldrig förstå hur jävla hemskt de är iaf!

Hade en dunder mysig kväll igår med mina killar.
Kärlek bakade världens godaste äppelpaj, sen la vi Kevin. Efter de vart de vuxentid framför DHW.
Bästa kvällen, som alltid!

Dessutom måste jag lägga till att SVERIGE ÄR ETT JÄVLA SKIT LAND!!!
Jag är så jävla förbannad!
SE FÖR FAN TILL ATT LÄGGA LITE PENGAR PÅ FRAMTIDEN!!!!!!!!!!
VÅRA BARN!!!!!!!!!!!!!! JAG HAAAAATAR MODERATERNA! FITTJÄVLAR!

Jävla FITT LAND!!!!!!!!!!!

Nu får de räcka! Återkommer!

Kommentarer
Postat av: jillan

Det är bra att du blir arg, fast igentligen ska man inte behöva vara arg.

2010-10-06 @ 17:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0