Lördag

De är helt dött här hemma. Som alltid när barnen inte är hemma. Men jag behöver ett dött hem.. Behöver ladda om lite! Så de är gaktiskt ganska skönt!

Går å pysslar och donar lite grann. Tittar lite på tv å kikar lite på datan. Tvättar lite tvätt, Myser med Bibban, tar lite korta promenader i kylan. Kramas med mannen..
En skön lördag helt enkelt!

Matte & Kim var precis förbi å snacka lite skit.

Ska försöka slita min man från tv´n. Han tittar på Spartacus, blood and sand. Vi har tankat hem alla avsnitt.
Jag klara inte av att titta. Alldeles för mycket blod och slagsmål för mig... Men Kärleken älskar de :)
Skulle behöva ta oss till Lidl och panta lite burkar. Dom tar upp alldeles för mycket plats...

Nej men jahaa.. Hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0