joråmensåatte!

Mörrn!
Här har ni mig, pensionären.. Jorå, känns bra!
Fick höra nr jag vakna i morse att jag är en tråkig gammal dam.
Jag somnade tydligen alldeles för tidigt igår, (22.30). Jo, då är man pensionär.. (hur FAN stavas de dååå???)
Öh, konstigt om man är trött om kvällarna? Nä, knappast!
Men skitsamma! Jag orkar faktiskt inte bry mig. Eller, jo, lite bryr jag mig eftersom jag tar upp de...
Men asså, de e inte värt att sitta upp halva natten och sen va DÖTRÖTT på morron när ungarna ska ha sitt och Bibban me.. Jaja!

Celine är hos mormor. Mamma var hit igår eftermiddan och hämta henne.
Sen efter nån timma ringde mamma och berätta att hon hade feber :(
hade inte märkt nåt av de på hela dagen, så de måste ha kommit snabbt.
Uj, vilket dåligt samvete jag fick då... Men jag vet att hon har de bra hos mormor.. Men ändå...
Mammas lilla plutta :(

Vad mer då? jo, krigar med min kära son om att han MÅSTE äta upp maten han tar åt sig..
Känner mig som en elak jävla häxa... Men va fan uppfostringen måste väl börja nånstans?
Jag är alldeles för slapp med sånt.. Men nu jäklar!

Mycket mer är de inte... Är trött på mig själv, trött på de mesta just nu faktiskt.. Kefft!

De här vart ett negativt inlägg, jävla trist!
Men ska försöka vara lite mer possetiv, snaaaart.. Jag lovar :)

Vänligen eran tråkiga pensionär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0