Glass

Vi gick till Lidl. För vi vart sugna på glass.
Jorå sörrni, vi kom hem med 3 fulla påsar, men ingen glass.. HA HA!
De är så typiskt oss! Vi hittar alltid massa strunt att köpa! :)

Jag är lite rastlös. Finns lixom ingenting att göra. Asså, jag vill inte göra nåt. jag vill göra de jag gör.. Bara strosa runt här hemma å surra med bästa mannen.. De är mysigt och skönt. Fast jag är ändå lite rastlös. Men de får man ju räkna med, de va ju så länge sen barnen var borta en helg.. Så jag måste lixom vänja mig igen.

Nej nu ska jag hämta godispåsen, ett glas färskpressad blodapelsin juice och kolla på Family Guy!
Och senare blir de Paradise Hotell maranton :) Niiiice!

Hej svejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0