Fredag

Fredag igen. Tiden skenar snabbare än värsta vildhästen!
Hallå stoppa lite va! Hinner ju fan inte med!

Fick ett brev från Onoff igår. Dom hade kommit fram till att de INTE går att laga datorn.. ÖÖHH SKUMT???
Den va ju lixom drängt i cola.. he he!
Så i helgen drar vi dit och plockar ut en ny! I love Försäkringar!

De vart stressigt i morse. Men de är ju sååå tungt att kliva upp ibland... Skulle hellre ligga kvar i famnen på min älskade! Men nejrå, när man är vuxen så måste man vara ansvarsfull... BORING!

Nu ska jag ringa och kolla hur de e med min mamma.. Hon fick en pinne i ögat när hon va ute med hundarna i morse... För de kom nån JÄVLA IDIOT som hade sin hund lös.. Så mamma fick typ kuta in i skogen.. För Frasse är inte så jätte glad i andra hundar!

När FAN ska folk hajja att man har INTE sina hund/hundar lösa i stan?????
Jag är fan livrädd att de ska komma nån stor, arg och lös vovve när jag är ute med Bibbi... Hon har ju inte en chans att försvara sig...
Ursh, jag blir förbannad asså! dioter de finns!
Koppla hundjävlarna!

Nej, nu ska jag ta en cigg och sen bädda å grejja lite!
Ha de!

Kommentarer
Postat av: Jenny

När vi bodde på Laegerlöf och jag brukade gå med Melina i vagnen "över högarna" till Gränby centrum kom det ofta hundar lösa bakom kullarna o ville typ upp i vagnen och "attackerade".Ägaren kunde va 200 meter bort och stå helt frågandes/inte bry sig eller bara stå där o larva o försöka få tillbaka hunden som gjorde som den ville....suck....

2010-10-15 @ 19:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0