En sorgens dag!



Hej påer!

Igår hade vi sorgens dag.
Och lyckans dag.
Börjar med de bra!

När jag och Celine kom hem från stan, så kollade jag in till min fina spindel, Smulan. Fann henne liggande på rygg, helt stilla.. GAAH PAAAANIIIK!!!
Och kärlek hade ju inte telefonen med sig.. Vad göra???
Jag misstänkte ju att de "bara" var öms på G, men vart ändå orolig.. Hallå, hon är ju lixom min lilla bebis =(
Så jag ringde till hans chef.. hehe vad fan ska man göra..
Han hörde inte vad jag sa först, mmjoo.. de är inte så lätt att höra vad en panikslagen och ledsen flickvän säger....
Men, iaf, för att korta av, så ömsade hon. Och hon klarade de med bravur!
Hon är såååå jäkla fin nu, helt rosa :)
De var de! Nu till de trista!

Igårkväll när vi gjorde oss redo för bingen, så kollade vi till spindlarna. (alltid, varje kväll)
De är typ 40 spindlar., så de tar sin tid, ha ha!

Iallafall så upptäckte vi att ena P. Metallica slingsen var uppäten =(
De enda som fans i burken var nåt ben, och en väldigt fet syrsa... =(
Så antingen självdog spindeln och syrsan fick sig ett skrovmål. Eller så mördade syrsan spindeln.. =(
SÅ JÄVLA KEFFT! 900 spänn rätt ner i komposten. FAN OXÅ!!!

Men, men.. De är sånt som händer... bara ta nya friska tag!

Jag är hemma hos mamma, så ska vara lite social med henne.. Sen ska jag ner på stan och vidare till onoff och lämna in datan, eftersom de inte vart gjort igår... Varför skiter jag i att berätta, för då kommer ni tycka att jag är blåst.. HA HA HA!!!

Hörs då!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0