U N D E R B A R T ! ! !

Hörrni! Fan va lycklig jag är! Vilken jäkla underbar dag de har varit!
ÄLSKAR!

Vi har suttit ute hela dagen. Chrille å mamma kom förbi på en fika. Trevlig värre! Barnen blir så glada när mormor kommer hit. Även fast dom träffar henne flera gånger i veckan, så blir dom tok glada när hon kommer!
De är jag glad för! Min fina fina mamma!

Vid 7 tiden gick vi å mötte kärlek. Sen gick vi in.Stoppa celine i duschen sen lekte hon lite inne, innan hon däcka i sängen.

Jag kom precis ur duschen. skönt!

Nu ska jag kasta in min fina man i duschen och sen krypa ner i bingen med han!

Hoppas de blir lika fint väder i morrn!

XOXO

Kommentarer
Postat av: jillan

Det värmer när man är uppskattad.

2010-05-23 @ 09:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0