torsdej

Mörrn!
Skönt de är att vakna, själv. Dricka kaffe själv i lugn å ro. Love it!
Mannen sover och mina små hjärtan är hos mormor. Ska knalla upp på dan å hämta dom. Mamma har nog fullt upp för pattan är hemma oxå..

Gårkvällen var toklugn.
Mys framför telivisonen. Somnade i skaplig tid så va pigg när jag vakna i morse.

Har inga planer för dagen. Kanske en promenix till 4H med barnen, om de fortsätter vara fint väder.
Eller en sväng till gränpa kanske.. Får se va vi hittar på, nåt ska vi göra iaf!

Om drygt en vecka, så kaaaaanske våran lilla familj utökas.. Jag hoppas innerligt att den gör de.
De hänger lite på hur allt funkar med barnen och katten å så. Längtar ihjäl mig efter den här lilla blivande familjemedlemen!!!
De kommer även komma ännu en till familjemedlem.. Men de e ingen man kan mysa med..
Den kommer sitta i en glasbur. Den blir garantert mannens ansvar att sköta.. ha ha ha!

Nej ett bloss på de här å zappa runt lite sen.

Läjter


Jag & Celine väntar på bussen i Nåntuna.



Celine & Signe!  :)


Bilder snodda från mamma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0