Mörrn!

Sitter med dagens 3:e kopp.
Kom precis ur duschen, fint som snus!

Igårkväll kom Camilla & Chrille förbi. Trevlig som bara den. Var ett bra tag sen vi hängde!
Vi drack ett par glas å snacka massa gojja bara
Vid 11 tiden gick jag å älsklingen å la oss, kolla på roas wars sen slockna vi.
Som ett riktigt härligt pensioners par :) Så underbart gött!

Ska kladda på mig lite makeup tror ja, å sen gå upp till mamma.
Vi ska beställa Patriks alla möbler å grejjer idag. Samt tv och en boxer.

Sen kommer dom fina barnen hem. Då blir de mys för hela pengen. På fredag åker dom till B & A-K.
Så jag å baby är barnlediga i helgen. Kaaanske... För i morrn så kanske våran 4:e bebis kommer! Åh va jag längtar!

Nej men hörrni, ska sätta lite fart nu!

Och sen vill jag ju gratulera en mycket god vän till mig, som blev Pappa här om dagen! ♥

Jamendåså! Hej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0