Lördag!

Joramensåatte! Idag är en happy day!

Vaknade 9. Härligt utvilad!
Vi tog de bara lugnt igår. Åt god mat och kollade på Shutter Island, igen :) Såg den ju på bio första gången.
Sjukt bra film!

Idag då??? Ska väl ta å städa lite. Ta mig en skön dusch och bara njuuuta av dagen!

Fick så mkt energi av smset jag fick för en stund sen! Finns ju inget underbarare än när ett barn föds!
Den fagen man får barn får man lära sig att omprioritera i sitt liv.
Jag lär mig fortfarande att prioritera rätt saker. Och rätt människor. De är en långsam process. .
Den dagen man får barn så är familjen nr 1. Finns inget viktigare!
Fester och polare är ganska avlägset. Inget viktigt.
Och de är en skön känsla! Älskar mitt liv. Finns inget viktigare!
Och de tror jag folk är ganska medvetna om oxå.. HA HA HA!!
I don´t give a FUCK :)

Nej hörrni, ska göra lite nytta nu!

Happy day!


Celine, Frida å Bebis :)


Lilleman lirar data


Mina fina pojke!


Love of my life!


Min fina mamma


Moi

Kommentarer
Postat av: vanessa

Jaa tänk om alla skulle tänka så vad skönt och fridfullt det hade varit då:)..prioritering..

2010-05-08 @ 17:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0