friiiiday!

Mörrn!
Celine gjorde morron klockan 6... De va ingen annan som ville göra morgon då, så hon vart suuur!
Kevin vart ännu surare. Oj, denna underbara syskon kärleken..
Förutom lite sura miner så gick morgonen rätt smärtfritt.

Idag då? Funderar på att krypa ner under täcket en stund. Sen måste jag kolla upp vilken buss som går till nåntuna..??
Ska iväg med mamma idag och kolla på pattans nya lya!
Vi ska kolla va han behöer för nya möbler osv...
Kärlek får skicka iväg barnen med B & A-K för jag e inte hemma då.

Nåväl.. Dricka upp javat å ta en powernap då!
Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: jillan

mina små hjärtan, mitt hjärta blir varmt när jag ser

dom små liven.

2010-05-07 @ 09:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0