who gives a fuck about today if its no tomorrow?

Fan man ska sluuuuta klaga!
Ta tag i livet och lös dina problem! Lev!! De blir inte bättre än va man gör de!
Vi lever bara EN gång.. Kom ihåg de!!

Sockerchocka kroppen med en kladdkakemuffins till kaffet. Love it!

Vaknade av ett sms från barnens far i morse. Han längtade efter dom. Han kommer vid halv 4.
De högg till i magen! Kommer ringa dom MINST 1gång/h. Tur att dom inte är långt borta!
Missförstå mig inte. Är överlycklig för att barnen ska till Dennis. Men de känns i hjärtat. Är livrädd för att de ska avbokas.. Ångras.. såras.. Vill kunna ta över barnens olycka.. men de går inte..
Snälla Dennis.. Gör om, gör rätt nu!

Ska snart städa/bädda ungarnas rum.
Sen duscha. Sen väcka mannen.. Astrist att vara vaken själv.

Ta vara på dan nu! NJUUUT!

Kommentarer
Postat av: Frida

Vännen näär bakar du till mig dåå;) ja är ju så sjukt sugen på allt som har med socker att göra nu.. blir galen! Nu får han fan ta å komma ut snart:P

Hoppas ni får en trevlig helg och att kidsen har de bra med Dennis! Krama dom från mig å ge Celine en prinsesspuss från magen:D



Puss puss

2010-03-12 @ 09:20:38
Postat av: Amir.S

Precis , man försöker alltid fly från sina problem istället för facea dom. Allt är i huvudet , hur man vill se på problem. Man borde istället för att säga att man har problem , istället byta ut ordet problem till utmaning, säga jag har en utmaning , eller jag har flera utmaningar nu som jag måste försöka lösa.



Livet är en illusion , en experience som man upplever bara för att uppleva det. Tror allt som händer i ditt liv är menat att de ska hända så du ska få gå igenom hur det är att gå igenom det.



2010-03-14 @ 15:01:37
URL: http://analyseraallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0