VAB

Morrn!
Är hemma med en hängig Celine idag. Var och hämtade henne efter lunch igår för hon mådde inge bra.
Mammas lilla hjärta!
Hon fick sova brevid mig i natt. De var som att sova brevid en het kamin.

När klockan ringde i morse gick vi upp å väckte den obstinata 6-åriga tonåringen.
Fixa fulle och skicka iväg han till skolan.

Luzifer har röjt hela natten och väckt mig flera ggr.. Så jävla drygt! Hoppas han lugnar ner sig snart.

De händer inte mkt idag. Tur att jag städade igår så jag slipper de idag med en grinig unge hemma..
Kan lägga all min energi på Celine idag.
Vi ska läsa lite böcker och kolla på film, sen ska vi ta en lite promenad till affären och handla lite.
Mer ansträngade än så blir de nog inte.

De är sjukt tomt här hemma. Saknar han... Saknar han fruktansvärt mycket..
Men de e bara acceptera, bita ihop och gilla läget. Inte de lättaste.
Men försöker hålla humöret uppe, fokusera på de som är bra, fokusera på barnen.

Nej, nu vill Celine att vi ska fortsätta läsa.
Hej så länge.


Everyting reminds me of you..



Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad jobbar du med?

2010-03-30 @ 13:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0