Treo.

Nyvaken.
Har sovit 2 timmar.
De var naturligtvis omöjligt att somna igår. Inte bara för mig. För kärlek oxå.
Helt skadat, men de gick verkligen inte att sova.
Sist jag kolla på klockan var den 05.25. Och de e fanemej inte normalt.
Tack och lov var de bara Lilleman som skulle ha frulle och hela den biten i morse. Han sköter sig så bra själv.
Så skicka iväg honom.
La mig igen. Nää.. omöjligt att somna.. tog flera timmar innan vi somna. (givetvis råka jag väcka mannen i morse...sorry..)

men nu är jag iaf vaken. Inte ett dugg utvilad. Saknar min dotter.
Rinde husläkarn i morse. Dom skulle finga upp efter kl 15. Nu jävla måste jag ha sömntabletter. Pallar inte en tll sån här natt.

Nä hörrni, ska vänta in skolojken. Svepa några treo och försöka rycka upp mig. Förbereda mig mentalt för att gå ut i kyla sen.
Wish me good luck..
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0