Sweet sunday!

God dag allihopa!
Vilken dag! Mår asbra! (Tokignorerar febern..)
Har precis dammsugit och plockat undan allt. Ungarna är experter på att få hemmet se ut som ett bombnedslag på 3 röda. hehe! Hatar när de e rörigt å stökigt hemma.. Kan inte koppla av då!

Ska snart styra lunch. Sen lär jag gå å handla. Barnen har bestämt att vi ska äta hemgjord pizza till middag. Så dom ska få göra sina egna tänkte jag.

Sen har dagen inte så mkt mer att bjussa på tror ja. Hittar väl på nåt bus med ungarna så dom är trötta ikväll.

Förresten, såg filmen på 4:an igår. World Trade Center. Min VÄRSTA mardröm..
Om man tänker fter så kan de hända hur lätt som helst, att ett plan kraschar på huset.. FY FAN VILKEN MARDRÖM!
Har drömt om de sen jag var liten. Jag å mamma sitter i soffan å kollar på tv, så börjar de bullra, så tittar vi ut genom fönstret och ser en flygplansnos på väg i vardagsrummet...
Jag vet att de inte är speciellt stor risk att en sån sak skulle kunna hända. Men de e fan INTE helt omöjligt.. Ursh va läbbigt!

Nej, lunch va de ja! hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0