Svag... så svag. Snälla låt mig DÖ!

Herrejävlar i min låda. This is not my day...
För de första så har fullmånen (den jävla fittan) förstört min sömn flera nätter i rad.
Somnade way to late igår.
Jag kom till en punkt, när jag faktiskt hade kunnat somnat. Men vad händer då?
Jo den där jävla skitkatten (ja, i natt var han en JÄVLA SKIT katt) får för sig att börja röja.
Öppnat skafferiet och sno muffins.
Hoppa upp och bita i mina fina kvistar bakom tv´n. (DIN JÄVEL).
Krypa in inder täcket och bitas.
Asså, listan kan göras lång. Väldigt lång.
Sen kika john blund in i nyckelhålet igen... Jävlar i min låda.. Måste spy.. Bara springa in på muggen å krama min vän das toilett..
Inte ens extremt starka sleepingpills hjälpe mig igår. Not even sex...
K A T A ST R O F !

När klockan ringde i morse ville jag bara DÖ!
Men icke! Ansvarsfull 2-barnsmorsa som man nu lyckats bli, på nåt konstigt jävla vis, var de bara knalla upp.
På med morgonrocken fort som fan. KALLT!
kolla ut. WHAT THE FUCK!!!!!!!! SNÖSTORM!!!!!!!! SNÄLLA DÖDA MIG NÅN! (Pliiiis??)

Stressa på ungarna kläder... (snälla döda mig)
Tårarna spruta som värsta vattenspridaren.. Shit va svag jag va..
Men,men vi kom iväg iallafall.
Och hem kom jag oxå.
Krama min vän das toilett en stund till. Inte värt att äta nåt.. Orka spy mer? nee..
Borsta nötterna tills gomen blödde.
SOVA.
Vakna.
Dö. Dö. Dö.
Nepp, inte nu heller.
Underbara bästa mamma har Celine i natt. (du är bäst mamma).

Maten kom till dörren.
Tog en tugga.
Drack en klunk cola.
Dö nu då? Nä, fan!

Efter de här inlägget är Backup energin GONE.
Har gett upp de här med att dö. Gud hatar mig. Han kommer aldrig låta mig dö. DEN JÄVELN!

Nu ska jag röka. Mitt enda nöje. Min kärlek. Nikotin! (sen kommer jag garanterat få spy igen, men de gör inget.. huvudsaken jag får röka!)

Ska kanske inte glömma min underbara man, som jag älskar högt. Min bättre halva. Som älskar mig trots att jag är jag. Fattar inte hur han pallar stå ut med mig ibland.. Åh underbara människa!
De går inte att beskriva med ord hur mycket du btyder för mig.
ps. De e glädjetårar som kommer just nu...ds (tror jag iaf...)

nej, nu ska jag försöka krypa in i duschen. Har jag tur kanske jag drunknar eller nåt sånt bra. ;)

Bye!


Kommentarer
Postat av: Tjocka fridolf

Uuuusch gumman! låter inte kul alls de där.. hoppas du blir bättre snart!!

krya på dig! puss

2010-03-01 @ 23:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0