speed

Hej påer!
Före halv 9 i morse så har jag hunnit med att:
Knulla.. ;)
Stekt pannkakor och serverat familjen
Vikt in tvätt
Tvättat
Bäddat rent hos ungarna
Diskat en mastodon disk
rensat kattlådan
Plockat upp massvis av leksaker
Druckit 3 koppar kaffe
Ätit 2 ballerina kladdkakor
Lämna barn till dagmamma/skola




Fan jag har försökt få tag på min far nu i flera dagar utan att lyckas.. Känns jävligt tung och börjar bli riktigt orolig. Pappa går igenom sjukt jobbiga grejjer just nu.. Är livrädd för att han ska ge upp.
Fan gubbjävlen slå på telefon och hör av dig!!

Så nu ska jag ringa runt till folk och börja jaga... Tröttsamt.. Deppigt.. Nervöst..

Ja ja..
Vi hörs! Ha en underbar fredag!

Kommentarer
Postat av: johanna

Haha imponerande! :D

Ha en grym helg

2010-03-26 @ 14:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0