Solokvist!

Gokväll.
Har försökt skicka iväg ett inlägg från luren, hur länge som helst nu. Men de går inte. Irreterande!
nåväl!

Min älskade man tar ett frikort ikväll och drar till en polare. De är han så värd! Mannen som står bredvid mig i vått och torrt! Tror på mig till 100 %. Står ut med mig och mina störda grejjer och ideér.. Älskar den mannen så in i helvete!
Dessutom ska de bli skönt att få en kväll för sig själv.
Ska skratta åt solsidan. Dricka min mjölk med honung i.
Stoppa om mina barn och be en bön att jag kan somna.

Har googlat, och läst ALLT om sömnsvårigheter. Massa olika tips bla. Men känner mig inte mkt klokare för de.
Har fått en ny läkartid på tisdag iaf. Skönt de!
Ska försöka att inte hänga upp mig för mkt på sömnen. Men de e sjukt svårt.
koppla.av.pernilla.

Nä hörreni, har lärt mig att man ska undevika att sitta framför datan så mkt på kvällen. Så stänger locket nu.

Hoppas ni har en underbar kväll!
Hörs i morrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0