Rycka upp! Bita ihop!

Dagen vart rätt ok ändå.
Ryckte upp mig å knalla till vårdcentralen.
Kom hem.
Kännde mig ganska pigg då faktiskt.
Dammsög å plocka lite.
Sen kom fari. Fika rast! Surra lite skit. Sen skjusa pappa mig till heidenstam så jag kunde hämta ut lite grejjer på apoteket å hadla lite på ica.

Gjorde tacopaj till Middag. Super vart de! De kommer vi doa om :)

Har faktiskt hunnit med en hel del idag. Känner mig inte speciellt trött. men i natt ska jag fanemej sova!

Nu ska jag natta Celine. Ge Kevin chips. Torka den nyduschade katten. Hänga upp tvätten. Duscha. Sen baa jnuta av lugnet. Kolla på Solsidan. Och sen förhoppningsvis sova.

Roligare inlägg än så här blir de inte.
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0