Piss natt!

Vilken jävla natt. Igen... De e fan inte klokt..
Börjar fundera på om de är en vinterdepression? (vettefan hur de stavas, men ni fattar...)
Gjorde de stora misstaget igår att ta 2 propavan innan jag gick å la mig. Skulle jag ALDRIG ha gjort.
Hade krypningar i hela kroppen fram tills 4 i morse. Kunde inte ligga still och de var omöjligt att somna..
Var helt grinfärdig hela natten. Är så sjukt glad att jag har en pojvän som ställer upp till 100% och håller om mig i mina nattliga psykoser. Har han vid min sida vad de än gäller. Helvetes tacksam över de!

Barnen sover hos mormor i natt. tack å lov! Är helt jäkla död :(

Fick en läkartid på fredag. Då jävlar ska jag ha mina sömntabletter.

I brist på annat så blir de rövin ikväll.
JAG VILL SOVA I NATT!

Orkar inte sitta här längre, hörs sen!

Kommentarer
Postat av: mickan

alkoholproblem kanske? borde fundera på det eftersom du har barn, tycker inte att det är ok att man dricker så pass mycket som du gör när man har två barn hemma. jag tycker att du borde skämmas faktiskt, en vuxen kvinna som beter sig som en tonåring, löjlig är vad du är!!

2010-03-04 @ 14:30:18
Postat av: Pernilla

Haha!

Förstår inte ens varför jag svarar..

Sköt du ditt, så sköter jag mitt.

Behöver inte försvara mig.

Om jag är så löjlig-Sluta läs.

Tack å hej!

2010-03-04 @ 18:15:36
URL: http://fuckface84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0