nu sover...

0-357e268adf35cf8576fdf13fae4f483d.png

Kolla varifrån!

nu sover båda barnen och jag varvar ner i soffan och njuter av ett glas rött. tycker de är apkul att folk stör sig på att jag dricker ett glas ibland, och tror att jag dricker ofta och mycket hahaha... de finns gott om idioter som inte har nåt eget liv så dom måste lägga sig i andras. jag vet att morsan blir sur, men jag älskar att provosera. är nöjd me dan. mår jäkligt bra. ny vecka i morrn, lovely. nu ska jag ringa runt å vänta på min kärlek. gonatt


Kommentarer
Postat av: MammaBulln

hah, låt folk irritera sig, och drick du ditt vin i lugn & ro :D Finns inget roligare än att medvetet göra vissa människor upprörda (DE SOM FÖRTJÄNAR DET) ;) haha! För JAG tvivlar inte en sekund på dig som person, och i din mammaroll! SKÅÅÅÅÅL!!!!

2010-03-08 @ 12:50:40
URL: http://fruplahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0