LördagsGodis =)

God Morgon!
Vaknade 7. Eller aknade flera ggr i natt eftersom jag bor tillsammans med en katt som är SATAN. En riktig JÄVUL. Herregud va jag hade lust att strypa han i natt.

Men vid 7 vaknade Celine, så då gick vi upp. Kevin kom upp strax efter de.
Min mobil dog nångång igår kväll. Mamma hade försökt ringa å skicka sms, utan framgång.
Mannen lika så. Herregud vilken katastrof... (ironi)...
Jag märkte inte ett skit, förens i morse när jag slog på den å fick typ en miljars sms...
Hur i helvete klarade sig folk utan sina lurar förr i tin?
Don´t worry, Jag mår braa :) ha ha ha!

Pratade med mannen nyss. Han kommer hem snart.

Har inga planer för dagen. Celine vill gå till mormor. Så vi får se vad som sker.

Sovit någelunda OK i natt. Vaknat jäkligt ofta bara.. Vilket säkert beror på att jag har sovit själv. DON´T LIKE!

jajajaja, ska bädda åt barnen, plocka fram kläder åt Celine och sen fylla på kaffekoppen.

Hejsvjes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0