Lördag

Gomorron!
Vakna 7. WHYY?? ha ha! Jag tycker de e skönt att komma upp i tid! Har sköna rutiner!
Sitter och myser med mitt goda kaffe. Mannen och katten är vakna dom me! MysMorron!

Vad händer idag då? Ja ska kolla runt lite på internet, sen hoppa in i en dusch. Sen ska vi nog gå till gränby och handla lite. De lutar åt att vi går till Camilla en sväng i kväll. Födelsedagskalas..
Kommer bli kul som fan att träffa alla man inte träffat på hur länge som helst.

Min underbara älskade man fck ett tråkigt besked  natt =(
En gammal vän till han har gått bort.
Hon var även mamma till 2 flickor. Så jävla tragist!
Så fan hörrni, TA VARA PÅ ERAN TID! Man vet fan aldrig när den tar slut!

Nu ska jag kramas med min man! Sen duschen!

Ha en underbar lördag allihop! Lev väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0