kevin gick...

3e62546e3d6985bef37d73a7182239fb.png

Kolla varifrån!

kevin gick till en kompis efter skolan och har inte kommit hem än. celine vart sur när jag hämta henne, dom hade varit på bibblan och lånat böcker, som hon ville läsa med desamma.. med de gick över när hon fick välja middag. nudlar vart de haha! hade en super mysig stund när hon åt. vi prata om ditten å datten. så klok unge jag har. helt underbart. nu lyssnar hon på musik och dansar för fulla muggar. danskjolen är på hehe. jag är trött så in i helvete, men försöker ignorera de.. livet är egentligen för kort för att klaga. de finns dom som har de värre. hejsvejs


Kommentarer
Postat av: jillan

mina barnbarn är mina guldklimpar

2010-03-02 @ 18:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0