Home

Kevin kutade hem själv från morsan. Jag och Celine knallade till Lidl i våran takt och lyssnade på fåglarna och spanade på fula människor. Så klok liten dotter jag har!
Kevin är klok ha med. Och modog, som går överallt själv utan sällis :) Tycker jag har gjort ett ASBRA jobb med mina barn. Dom är och kommer bli helt fantastiska underbara människor!

Jag å skruttan handla lite skrot på affärn. Vi bestämde att vi skulle är meatbolls och potatismos. Bara ena grejjen hemmagjort.. Orkar inte vara perfekt idag. Och tror inte att de e skadligt att äta köptas köttbullar ibland..

Lördag idag då... Känner mig nöjd med dagen. Skönt att hänga hos morsan. Ännu skönare att hänga i hennes badkar ;) Kommer göra om de mycket snart!

Nu ska jag slänga i en maskin å dona lite. Vill egentligen gå ut i solen. Men energin räcker inte riktigt till. Så jag hoppas att de blir bra väder i morrn me.

Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0