hejdå Pungkulor!

Tog mig upp ur sängen. Kasta godispåsen åt helvete och slet med mannen upp till gc för lite kyckling shopping :)
2 kilo filé för 99 spänn? Som värsta loppis fyndet!

Sen dess har vi softat hemma.. Börjat förberade maten en aning.
Slängde ihop en kardemumma sockerkaka. Kvällsfikat klart!

Prata precis med Årsta veterinär klinik.
Bokade tid för snipp snippLuzifer.
Han ska även få en otäck spruta och en häftig gaddning... Eller liknande.. 
Så nästa onsdag kostar kattfan oss 800 spänn. Trodde vi skulle komma upp i de dubbla. Så de känns som om jag gjort 2 riktiga fynd idag ha ha ha!

Nu ska jag hämta lillskruttan.
Sen servera en hel hjord av ungar och en hungrig man mat.
Efter de drar Kevin på gympa. Han får åka brumbrum med grannen idag. Så jag slipper följa med. Klagar inte! ;)

Medans lilleman gympar av sig dampen så drar vi andra och köper mjölk på willys och en kattbur på gunnars som ska invigas av en nerdrogad katt nästa vecka. Mannen kommer gråta-Jag kommer skratta! ha ha!

Nej, hämta lillskruttan var de ja...
Så de e bara dra på sig glajjorna å leka ball!
HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0