Hej Måndag!

Ny vecka dårå.. Härligt! Solen skiner. Men de e de väl ingen som missat =)
Våren är på G hörrni!

Efter att barnen lagt sig igår slog vi på en rulle.. Nej, ingen P-rulle.. EN G-rulle.. HA HA HA!
Vi samlar alla Maffia filmerna som man kan köpa varje fredag med Expressen. Vi har bara en kvar nu.. Vi har inte missat nån.. Jäkligt bra gjort. Sen ska vi sätta upp dom på en hylla, så kommer de stå Maffia på ryggarna. Coolt.. ha ha!

Idag då? Vart väckt 0600 av cp katten. Han år runt å skriker som en tok på morgonen.. Nästa vecka ryker bollarna. Bra där!

Ska strax klä på mig. Jag, barnen och mamma ska knalla upp till GC och skrota runt lite. Har lovat barnen att köpa lite nya böcker. Dom är lediga idag. Så de blir mysdelux hela dagen lång!

Nej men nu ska jag sätta lite fart. Fånga dagen och bara njuuuta av livet!

XOXO //Pernilla


Celine och jag igår hos morsan.
bild lånad från mammas blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0