Cheesecake

Så rastlös jag är!

Pannkakorna som vart över efter frullen låg så fint på en tallrik på diskbänken. Skulle gå och lägga in dom i kylen. Vad ser jag då? Jo.. Luzifer, den lilla jäveln sitter och gnager på de goda pannkakorna.
Så de va bara kasta. Tack för den!

Sen så har jag ringt runt till pappas vänner. Dom flesta sov (?!). Men inte så länge till. De var kul. De var mycket kul. Och oj va dom älskar mig. Herregud va jag är poppis idag ha ha ha!
Hur som helst så vart jag inte mkt klokare för de.
Tvingade NissePisse att jogga upp i skogen till farsan och kolla läget.. Ska ringa han om en stund och kolla om han knytit på sig snabba pjucken. Annars jävlar!
Oj va dom älskar mig! HA!

Måste gå upp till banken idag oxå. Mina batterier i internetdosan håller på att förtvina. Inte bra!
Sen måste vi inhandla massa goda och onyttiga grejjer inför våran mysdelux helg oxå.
Tänker ha en riktig luffar helg. Inte en sminkgnutta så längt ögat kan nå, och BARA myskläder. LOVE IT!

Håller på att letar efter ett gott, ENKELT recept på cheesecake. Fan omöjligt att hitta..

nej ska hänga lite mer tvätt nu. hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.recept.nu/1.306930/nina_remrod/kakor_tartor/mjol/pepparkakscheesecake



Sjukt god och enkel! Lycka till :)

2010-03-26 @ 14:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0