brödbak

Var sjukt uttråkad, så bakade bröd. Småbröd med solroskärnor. Har precis ätit 2 st och är så mätt så jag håller på å dö. typ.

Vi ska som sagt till min vapendragare ikväll. Trevligt ska fan ska de bli! Skönt att träffa lite folk ha ha! Har ju blivit värsta eremiten som bara e hemma och bakar bröd och lägga mig kl 10 på kvällarna ha ha ha!
Så de ska bli nice.. Jag å mannen har köpt ett par bärs :) Var bra länge sen jag drack nåt nu.
Vi kommer avrunda kvällen relativt tidigt. Tror att de flesta ska ut på lokal. Men inte vi, för jag är ju som sagt pensionär. Nästan på riktigt. Längtar ihjäl mig efter barnen. Mina små snuffsar!
Men de kommer hur som helt bli skönt att komma iväg en sväng. Träffa lite sköna människor. (ha ha)

Börjar få ångest för sommaren oxå. Rå Ångest. Herregud, men de tar vi ses. Pallar inte skriva om de nu, blir bara tokdepp...
Vill bibehålla mitt goda humör för kvällen.

Nej nu ska jag lägga mig med matkoma en stund. Sen är nog klockan dax att dra!
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0