Be strong!

Gomorron!
I morse var vi trötta. Klockan hann tillomed ringa innan vi vakna. Celine hörde klockan, sen kom hon in å kröp ner brevid mig. Mys på morron!
Sen gick vi upp och väckte preeteenage killen. Jävlar vilket humör ungen har...
Frulle, STRESS.. MYS! Älskade ungar!

Idag står de städning på schemat. Vi städar bort ångesten.
Har bestämt mig för att inte vara ledsen. Ska vara ARG.
Jag är arg på han som slet ut mitt hjärta, stampade på de, och begravde de i en snödriva.
Jag är lack, lack så in i helvete.
Är glad att jag är en stark människa. De e bara rycka upp sig. Be happy. Be proud. Just love my life!
Men de är ändå fett depp...
Känner mig lurad, bedragen (??) LACK! Besviken, lugn, nervös, förvirrad. LACK!

Nej, ska sluta nu.. Be strong, be strong, be strong!

Hörrni, nu vrider vi upp musiken och börjar röjja!

wiihoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0