äntligen kväll!

Nu e vi hemma från gympan.
Kevin har ätit en kvällsmacka.
Celine har lagt sig, men de krävdes en hel del övertalning...

De e verkligen DÖTRIST att sitta där i ett vidrigt omklädningsrum i 1h och vänta.
Ungar som gapar å skriker och fula föräldrar överallt.. Jaa, jag sa FULA.. för de finns fula människor.
Smaken e som baken, DU tycker kanske att jag e ful, man kan inte älska alla..
Nåväl.. Fokuserade på mina skvallerblaskor sen va de klart typ.
aah just nu, precis när vi klev av bussen typ så var de några ungar som kasta snöbollar på Kevin. (större barn)
Oj, de skulle dom aldrig ha gjort.. var redan på uselt humör.. Så ungjävlarna fick sig en mastodon utskällning!

Jaja, nu e de iaf kväll.
Jag ska ta mig en skål med flingor å mjölk, kolla på halv 8 hos mig, sen kasta lilleman i säng.
Sen blir de barnförbjudet ha ha ha

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0