Jag är BEDRÖVLIG!!!

Hörrni, Jag är så jäkla bortskämd med BARNVAKT.

Om jag ledsnar på ett, eller 2  barn. Så går jag bara helt sonika hem till min kära mor å kastar in dom.
Hur många mammor kan göra de??? Och hur många har en mamma som ställer upp på de??
Inte många skulle jag tro!
Fast de kanske inte är många som ledsnar på sina barn?? De gör iallafall jag ibland! Och de kan jag stå för!

Så de jag egentligen vill ha sagt är, att jag har VÄRLDENS BÄSTA MAMMA!
Hon ställer alltid upp, vad de än gäller! Tack mammsing!

Jag har skurat toan, ungarna ligger å kollar på film.
Jag ska ta den sista disken å sen lägga mig å mysa med världens bästa man!

Frid ut!

Kommentarer
Postat av: vanessa

håller med det hade varit jobbigt utan sin mamma:P mamma är bäst!!!

2010-07-12 @ 08:53:14
URL: http://mammivanessa.bogg.se
Postat av: illan

Men jag kommer att bli gammal, då är det bra med barn och barnbarn. HA HA HA

2010-07-12 @ 09:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0