hmm..

Ja ni, dagarna flyter ihop till en lång varm period.
Kan de kanske vara groggarna jag häller i mig på kvällarna?? ha ha! Nej då!

Jack är fortfarande här. Klagar inte på de heller.

I morse tog jag min dotter å gled upp till mor för lite kaffe, solning å snicksnack!
Sen kom vildarna upp å rörde om i Grytan. Dom rörde om ordentligt.
Arg mamma vart de. En jävligt arg mamma.

Efter ett par timmar gled vi hem och trotspojkarna fick gå å lägga sig å sova en timma.

Nu är de kväller. Älsklingen har lagat chiliconcarne. Fint som snus!

Nu är jag en mindre arg mamma. Nu är jag mer mätt. Pojkarna är ute. Ikväll blir de ingång kl 20.00. SÅ DE SÅ!
Vill INTE ha trötta å griniga ungar i morrn me.

Celine fick stanna hos mormor. Mitt lilla hjärta, hon va så snäll å rar idag när pojkarna va jobbiga.
Mysigare unge får man fan leta efter! Och jag är inte ett dugg partisk!!

Passa på att njuta av värmen nu hörrni!

Själv ska jag njuta vidare nu. Mysa med mannen och dricka en grogg kanske ;)

Gokväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0