happy life!!

Hörrni, jag har ett problemfritt liv. Typ. Jag är lycklig!
Jag har egentligen allt jag kan önska mig. Liiite mer klirr i kassan skulle kanske inte skada ;)

Löjlig jag är då!
men skit i de!

Barnen är ju borta i helgen. Men jag är inte sysslolös för de.
Har en fin man som kräver sin uppmärksamhet, sen har jag en underbar liten chihuahua mamma och 3 bedårande bebisar!
Sen en fiiiin spindel, Smulan.
Sen har vi ju en ill spindel, Belisibub. Och sen lilla markatten Luzifer :)
One big happy family!

Nu ska jag slänga iväg lite mail. HajHopp




Min fina lilla Smula


Stekarkatten

Kommentarer
Postat av: vanessa

haha vilken go katt :P

2010-07-25 @ 18:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0